Administrativní pracovník pro podporu půjčovny strojů

Praha

Hledáme novou kolegyni/kolegu pro administrativní podporu oddělení půjčovny strojů v Praze a okolí. Chcete změnu? Chcete různorodou, zajímavou práci? Chcete pracovat pro silnou a úspěšnou firmu? Přijďte k nám na pohovor.

Co od Vás očekáváme?

Máte základní znalosti balíčku MS Office. Máte dobré komunikační schopnosti, cit pro pečlivost, samostatnost a odpovědnost v krvi. Cizí jazyk je výhodou.

Co bude Vaší pracovní náplní?

Práce s naším interním systémem, ve kterém spravujeme obchodní případy. Evidence smluv, předávacích protokolů, pojištění, faktur apod. Komunikace se zákazníky a napříč celým VZV. Řešení storno dokladů a sald, faktur, vratek a zasílání dopisů, PR předmětů, řešení škodních událostí apod.

S kým budete pracovat?

Budete součástí obchodního týmu pronájmu strojů v Praze. V prvních týdnech obdržíte podporu od ředitele půjčovny a ostatních pracovníků VZV. Nemějte strach, na úseku administrativy nebudete sami. Poté, co se rozkoukáte, očekáváme však samostatnost. V problémových sitaucích Vám pomůže celý tým VZV.

Co Vám nabízíme?
  • Motivační finanční ohodnocení
  • Práci v přátelském kolektivu
  • Perspektivu osobního růstu
  • Jistotu zaměstnání u stabilní společnosti
  • Pestrou pracovní náplň
  • Moderní prostředí a kvalitně vybavené pracoviště
  • Finanční benefity
  • Nástup možný ihned
Pojďte k nám dělat to, co Vás baví! Získejte pohodové a stabilní zaměstnání. Kontaktujte nás.


Pošlete životopis



Odesláním souhlasíte se zpracováním osobních údajů. Správce osobních údajů je VYSOKOZDVIŽNÉ VOZÍKY s.r.o., IČ: 25968971. Vaše os. údaje zpracováváme k tomu, abychom danou pozici (a případně i jinou pozici) obsadili vhodným kandidátem. Vámi poskytované osobní údaje (vč. životopisu) jsou nezbytné pro rozhodnutí o uzavření případné pracovní smlouvy.

Více než

150+

zaměstnanců buduje společnou vizi
#wearevzv

Co říkají naši zaměstnaci

Příběhy našich zaměstnanců